Թուրքի կոշիկ լիզողները քննարկում են աշխարհամարտ հաղթածներին. Միհրան Հակոբյան | «De France» սրճարանում տղամարդու մարմին է հայտնաբերվել | Շարժա–Երևան ինքնաթիռը չի կարողացել  վայրէջք կատարել Երևանում | Իրանի 4 քաղաքացի Խուդաֆերինի կամրջով մտել է ադրբեջանական տարածք | Ուժգին քամու հետևանքով տապալվել են ծառեր, վնասվել՝ տանիքների թիթեղներ | Լիլիթ Աղեկյանին համայնքային կին ոստիկաններն առանց տեսախցիկների անձնական խուզարկություն են կատարել. ՆԳՆ-ն` Աղեկյանի պաշտպանին | Ոստիկան Կարեն Գևորգյանը հանձնարարել է Լիլիթ Աղեկյանին hանվեցնել տեսախցիկների առջև. փաստաբան | Կնոջը գիշերազգեստով ու հողաթափերով բերման են ենթարկել ու կալանավորել, խայտառակություն է․ Ագնեսա Խամոյան | Ըստ Արծրուն Հովհաննիսյանի՝ Գերմանիայի հաղթանակը Հայրենական պատերազմում Հայաստանին ավելի ձեռնտու էր | Արհեստական բանականության կիրառման հետևանքով կա՞ն վերացող մասնագիտություններ․ «Կյանք 2.0» | ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ․ Ալեն Սիմոնյանի «չախռանայի» խախտումով վոյաժները | Երգչուհի Ջուլիանան Եռատոնի օրը լուսանկարներ է հրապարակել Շուշին պղծած ադրբեջանցիներից մեկի՝ երգիչ Յուսիֆ Էյվազովի հետ․ Հասմիկ Պապյանի բաց նամակը՝ Ջուլիանային | Ադրբեջանը սպասում է, որ Հայաստանը կատարի իր ստանձնած պարտավորությունները․ Բայրամով | Լևոն Տեր-Պետրոսյանը դուրս է գրվել «Աստղիկ» բժշկական կենտրոնից | ՀՀ ԶՈՒ ստորաբաժանումները կրակ չեն բացել ադրբեջանական դիրքերի ուղղությամբ. ՊՆ

Լրահոս

Ամեն երկիր իր արտադրանքը պրոտեկցիա է անում, ՀՀ-ում այդ գործիքները թույլ են, մարքեթինգային ինստիտուտները թույլ վիճակում են. Խաչատուր Սուքիասյան

Ամեն մի երկիր իր արտադրանքը պրոտեկցիա է անում տարբեր գործիքներով, ՀՀ-ում այդ գործիքները բացակայում են, մարքեթինգային ինստիտուտները շատ թույլ վիճակում են, պետական մարմինը մարքեթինգային ոչ մի բաժին չունի, որպեսզի աջակցի, օգնի: Այս մասին ԱԺ-ում իր ելույթի ժամանակ ասաց «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Խաչատուր Սուքիասյանը:

Սուքիասյանի խոսքով՝ ժամանակն է մտածել այդպիսի և՛ ինստիտուտ, և՛ որոշակի կառույցներ ստեղծելու մասին:

Պատգամավորը Երևանի տոնածառի օրինակը բերեց:

«Շատ լավ կազմակերպված էր Երևանի տոնածառը՝ 2024 թվականի դեկտեմբերին, ավելի շուտ էին կազմակերպել, ինքը տարածվեց: 6-7 հարյուր միլիոն դրամ գումար էր ծախսվել, բայց ոչ մի կոպեկ չէր ծախսվել դրա մարքեթինգի վրա, որպեսզի թիրախային կարողանայինք ներկայացնել օպերատորներին, որոնք պետք է պայմանագրեր կնքեին Հայաստանի հետ:

Ցանկացած արտադրանքի դեպքում ՀՀ շուկան շատ բաց է, որովհետև ազատ շուկայական պայմաններ են, բայց այն գործիքները, որոնք դրսից օգտագործվում են այստեղ և այդ պայմանավորվածությունները ձեռք են բերվում իրացնող կառույցների հետ՝ ՀՀ արտարդողների մեկ-երկու տոկոսն այդ հնարավորությունը և՛ միջոցների, և՛ ինստիտուցիոնալ առումով չունի»,- ասաց Սուքիասյանը:

Facebook
Twitter

Ինտերնետ կայքերի պատրաստում մատչելի գներով

Տրվում է 1 տարի անվճար տեխնիկական և ծրագրային սպասարկման երաշխիք։

Կարդացեք նաև