ԱԺ միջադեպի առթիվ խուլիգանության հոդվածով վարույթ կհարուցվի՞․ Քննչական կոմիտեի նախագահի պատասխանը | Ընկերոջը մարմնական վնшսվածք պատճառած պատանին ձերբшկալվել ու ներկայացվել է նախաքննական մարմին | «Հիմա հաճախ հայելու մեջ չեմ նայում դուրս գալուց առաջ, որովհետև ինչ-որ մի բան միշտ ինձ դուր չի գալիս». Իրինա Այվազյան | Ապօրինի արդյունահանման հետևանքով պետությանը պատճառվել է 41 միլոն դրամի վնաս (տեսանյութ) | Տալախաձեն Լալայանի հետ լուսանկար է հրապարակել | Չինաստանը նախատեսում է ավելի ակտիվ ինտեգրել Հայաստանը «Գոտի և ճանապարհ» տրանսպորտային նախաձեռնությանը | Մոնղոլիայում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Վահե Գևորգյանն իր հավատարմագրերն է հանձնել Մոնղոլիայի նախագահին | Վանաձորում որդին հայտնաբերել է հոր մшրմինը | Արցախցիների իրավունքների պաշտպանության խորհուրդը վաղը միջոցառում կկազմակերպի Ազատության հրապարակում | Ալիևը պետական այցով ժամանել է Չինաստան | Հայ բռնցքամարտիկները 6 ոսկե, 7 արծաթե և 10 բրոնզե մեդալ են նվաճել Երևանում անցկացված միջազգային մրցաշարում | Փոփոխություն մասնագիտական կրթական ծրագրերի լիցենզավորման կարգում | Երևանը կառավարման ճգնաժամ է ապրում. ավագանու արտահերթ ընտրություններն առավել, քան երբևէ արդիական են. Մանուկ Սուքիասյան | Ուկրաինան որևէ քայլ չի ձեռնարկել ՌԴ-ի հետ բանակցելու արգելքը չեղարկելու համար. Կրեմլ | Հայաստանում այս պահին երկու մարդ է դեմ իմպիչմենտով իշխանափոխությանը. Նարեկ Մալյան

Լրահոս

ՀՀ-ում ամեն օր ՃՏՊ-ի զոհ է դառնում միջինը մեկ մարդ, վիրավորվում՝ 16 մարդ. Անդրանիկ Քոչարյան

Ըստ վիճակագրության տվյալների, համաշխարհային մասշտաբով ճանապարհատրանսպորտային պատահարների արդյունքում տարեկան գրանցվում է մեկ 1.2 միլիոն մահվան դեպք, իսկ վրաերթերի թիվը հասնում է 50 միլիոնի, Հայաստանում վիճակագրությունը շարունակում է մնալ մտահոգիչ։ Այս մասին ԱԺ-ում ճանապարհային երթևեկության անվտանգությունը թեմայով լսումների ժամանակ ասաց Պաշտպանության և անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Անդրանիկ Քոչարյանը:

«ՀՀ-ում տարեկան կտրվածքով, յուրաքանչյուր օր ճանապարհատրանսպորտային պատահարների զոհ է դառնում միջինը մեկ մարդ, վիրավորվում՝ 16 մարդ: Չնայած՝ ենթակառուցվածքների և երթուղու կառավարման բարելավման ուղղված միջոցառումներին, արդյունքները, ինչպես տեսնում ենք, բավարար չեն և մեզ դեռևս չի հաջողվել առավելագույնս չեզոքացնել բացասական հետևանքները»,- ասաց նա։

Նրա խոսքով՝ պատահարներին նպաստող գործոնները տարաբնույթ են՝ ներառյալ ոլորտի կառավարման և ենթակառուցվածքային խնդիրները, տրանսպորտային միջոցների թվի աննախադեպ աճը, երթևեկության մասնակիցների ոչ բանիմաց լինելն ու երթևեկության կանոնները չպահպանելը, հանրակրթության ոլորտում առկա բացերը, երթևեկության մասնակիցների գիտակցության բարձրացման և քաղաքացիական պատասխանատվության խթանման ուղղությամբ ոչ բավարար աշխատանքները և շատ այլ գործոններ:

«Հետևաբար, այսօր ճանապարհային երթևեկության անվտանգության թեմայի շուրջ մեր լսումները միտված են լինելու վեր հանել և արձանագրել ոլորտում առկա խնդիրները, դրանց լուծման ուղղությամբ ձեռնարկվող աշխատանքները: Համոզված եմ, որ նշված հարցերի վերաբերյալ մտքեր և առաջարկություններ լսելուց հետո մենք կկարողանանք իմի բերել ամենը և ծառայեցնել ավելի ապահով և կազմակերպված ճանապարհային համակարգի ստեղծման գործընթացին։ Կոպիտ ասած, այս լսումների արդյունքում շատ հնարավոր է մենք սկսենք մտածել տվյալ ոլորտի ռազմավարություն ունենալու խնդիրների շուրջ»,- ասաց նա:

Facebook
Twitter

Ինտերնետ կայքերի պատրաստում մատչելի գներով

Տրվում է 1 տարի անվճար տեխնիկական և ծրագրային սպասարկման երաշխիք։

Կարդացեք նաև