Անկարայի և Երևանի միջև հարաբերությունները կկարգավորվեն Ադրբեջանի և ՀՀ-ի միջև խաղաղության պայմանագրի կնքումից հետո. Ֆիդան | COP29-ի անցկացումն Ադրբեջանում և դրանից բխող կոնկրետ վտանգները Հայաստանի համար. Հենրիխ Դանիելյան | ԱՄՆ ժողովուրդը բարդ ընտրության առջև է․ Թագուհի Թովմասյան | ՔՊ-ն ՀԾԿՀ նախագահի և ԲԴԽ անդամի թեկնածուներ է առաջադրել | Աննա Հակոբյանը ներկա է գտնվել ՀՀ Ազգային հերոս Վահագն Ասատրյանի հիշատակին նվիրված հուշ-ցերեկույթին | Հայաստանում բենզինի գները սեպտեմբերի համեմատ աճել են 0,1 տոկոսով | «Բոլոր աղջիկներն ինձ սիրահարված էին, բոլոր թատրոններից ինձ հրավիրում էին, այդ շրջանում աստղային հիվանդությամբ էի տшռшպում». Դավիթ Թադևոսյան | Վահագն Խաչատուրյանը Սաուդյան Արաբիայի արքայազնի հետ քննարկել է երկու երկրների միջև համագործակցության խորացման հնարավորությունները | Ռուսաստանն ու Ամերիկան պատասխանատու են աշխարհի ճակատագրի համար․ Լավրով | Արշակ Կարապետյանի շնորհավորական ուղերձը Հետախույզի օրվա կապակցությամբ | Այսպես շարունակելու դեպքում, ապագայում ևս Հայաստանի առջև ծառացած է լինելու անվտանգության և կայուն խաղաղության հարցը․ Արտակ Զաքարյան | Եվրահանձնաժողովի նախագահը չի մասնակցի Ադրբեջանում կայանալիք COP29-ին | Թուրքական բանակը Էրդողանի հրահանգով մտել է քաղաքներ և խոշտանգել քուրդ ժողովրդին | Ռուսաստանը ոչ միայն պատրաստ է Ուկրաինայի հետ բանակցություններին, այլև վարել է դրանք. Պուտին | ԱԽ քարտուղարն ու իրանական վերլուծական կենտրոնների փորձագետները քննարկել են Հայաստան-Իրան զարգացող հարաբերությունների ընթացքը

Լրահոս

Ինչ ապագա է սպասվում բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին, վտանգվում է ակադեմիական ազատությունը և կրթության որակը Հայաստանում․ Արմեն Հարութունյան

Արմեն Հարութունյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է․
«Բարձրագույն կրթության և գիտության» նոր առաջարկած օրինագիծը գործող կառավարության հերթական քայլն է Հայաստանի կրթական համակարգի հիմքը խարխլելու ուղղությամբ։ Կառավարությունը, որը չի ընդգրկում փորձագետներին, պրոֆեսորադասախոսական կազմին, ուսանողներին և հետազոտողներին քաղաքականության մշակման գործընթացում, չի աշխատում կրթության բարելավման ուղղությամբ, այլ աշխատում է այն վերահսկելու և թուլացնելու ուղղությամբ: Այս օրինագիծը չունի համապարփակ տեսլական և վերլուծության այն աստիճանը, որն անհրաժեշտ է այսօրվա մարտահրավերներին դիմակայելու և գիտության և կրթության ոլորտում կայուն զարգացում ապահովելու համար:
Թեև օրինագիծը պնդում է, որ առաջարկում է ավելի մեծ ինքնավարություն, այն անում է հակառակը՝ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունները (ԲՈւՀ-երը) դարձնում են ավելի կառավարելի և մեծացնում կառավարության վերահսկողությունը: Այսպես կոչված ինքնավարությունը թույլ է տալիս հոգաբարձուների խորհրդին լեփ-լեցուն լինել նախարարի կողմից ընտրված անհատներով՝ ուսանողների և դասախոսական կազմի ձայնը վերածելով զուտ ձևականությունների:
Առավել մտահոգիչ է ուսանողական խորհուրդների «բարեփոխումը»։ Նրանց ինքնավարությունը կզրկվի՝ նրանց ամբողջովին կախվածության մեջ դնելով հոգաբարձուների խորհրդից, որն իրավասու է ցրել խորհուրդները և պարտադրել ՈւԽ նախագահի նոր ընտրություն, ըստ ցանկության:
Օրինագծի «լիցենզավորման սահմանաչափերի» դրույթը կստիպի փակել 4000-ից պակաս ուսանող ունեցող բուհերը՝ վտանգի տակ դնելով մարզային բուհերի, մասնավոր հաստատությունների, Կոնսերվատորիայի, Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական ինստիտուտի և այլ կարևորագույն ուսումնական հաստատությունների գոյությունը: Ի՞նչ ապագա է սպասվում այս հաստատություններին: Օրինագիծը պատասխաններ չի տալիս, պարզապես անորոշություն է:
Ըստ օրինագծի կառավարությունը կորոշի, թե, որ ֆակուլտետները կփակվեն կամ կմիավորվեն՝ զրկելով բուհերին սեփական ակադեմիական ծրագրեր ձևավորելու հնարավորությունից: Վերից վար այս հսկողությունը վտանգում է ակադեմիական ազատությունը և կրթության որակը Հայաստանում:
Այս ապազգային օրակարգը նպատակ ունի քայքայել կրթված հասարակության հիմքը, քանի որ կրթված բնակչությունը դիտվում է որպես սպառնալիք իրենց իշխանության համար: Բայց ուսանողությունը չի լռելու, քանի դեռ Հայաստանի կրթական ապագան վտանգված է քաղաքական շահի համար։ Ուսանողությունը գործիք չէ: Ուսանողությունը և կրթությունը Հայաստանի Հանրապետության զարգացման բանալիներն են:
Facebook
Twitter

Կարդացեք նաև

Տեսանյութեր

Մամուլ

Օրացույց

Նոյեմբերի 2024
Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930