COP29-ի անցկացումն Ադրբեջանում և դրանից բխող կոնկրետ վտանգները Հայաստանի համար. Հենրիխ Դանիելյան | ԱՄՆ ժողովուրդը բարդ ընտրության առջև է․ Թագուհի Թովմասյան | ՔՊ-ն ՀԾԿՀ նախագահի և ԲԴԽ անդամի թեկնածուներ է առաջադրել | Աննա Հակոբյանը ներկա է գտնվել ՀՀ Ազգային հերոս Վահագն Ասատրյանի հիշատակին նվիրված հուշ-ցերեկույթին | Հայաստանում բենզինի գները սեպտեմբերի համեմատ աճել են 0,1 տոկոսով | «Բոլոր աղջիկներն ինձ սիրահարված էին, բոլոր թատրոններից ինձ հրավիրում էին, այդ շրջանում աստղային հիվանդությամբ էի տшռшպում». Դավիթ Թադևոսյան | Վահագն Խաչատուրյանը Սաուդյան Արաբիայի արքայազնի հետ քննարկել է երկու երկրների միջև համագործակցության խորացման հնարավորությունները | Ռուսաստանն ու Ամերիկան պատասխանատու են աշխարհի ճակատագրի համար․ Լավրով | Արշակ Կարապետյանի շնորհավորական ուղերձը Հետախույզի օրվա կապակցությամբ | Այսպես շարունակելու դեպքում, ապագայում ևս Հայաստանի առջև ծառացած է լինելու անվտանգության և կայուն խաղաղության հարցը․ Արտակ Զաքարյան | Եվրահանձնաժողովի նախագահը չի մասնակցի Ադրբեջանում կայանալիք COP29-ին | Թուրքական բանակը Էրդողանի հրահանգով մտել է քաղաքներ և խոշտանգել քուրդ ժողովրդին | Ռուսաստանը ոչ միայն պատրաստ է Ուկրաինայի հետ բանակցություններին, այլև վարել է դրանք. Պուտին | ԱԽ քարտուղարն ու իրանական վերլուծական կենտրոնների փորձագետները քննարկել են Հայաստան-Իրան զարգացող հարաբերությունների ընթացքը | Մոսկվան ամեն ինչ անում է Բաքվի և Երևանի հարաբերությունները կարգավորելու համար. Վլադիմիր Պուտին

Լրահոս

Ընտրովի մոտեցում կրթական ծրագրերի իրականացմանը Հայաստանում

Ներկայացնում ենք ԱԺ նախկին պատգամավոր, վերլուծաբան Արման Աբովյանի հոդվածը․

Ինչպես հայտնի է, Հայաստանում դրամաշնորհային ծրագրերի իրականացմամբ զբաղվող արտասահմանյան կազմակերպությունների գործնեության ընթացքում կրթության ոլորտը գտնվում է ամենաառանցքային տեղում։ Եթե ավելի մանրամասն,ապա գրեթե բոլոր կազմակերպությունները այս կամ այն կերպ կապված են կրթության ոլորտում բազմազան և երկարաժամկետ ծրագրերի հետ: Որպես օրինակ կարելի է հիշել արևմտյան դրամաշնորհային կազմակերպությունների գործունեությունը, ինչպիսիք են USAID-ը և “Open Society” — ն (Սորոսի հիմնադրամը), որոնք վերջին տասը տարիների ընթացքում հայկական ՀԿ-ների միջոցով Հայաստանում իրականացրել են ավելի տասնյակ միլիոնավոր դոլարների կրթական ծրագրեր։ Արևմտամետ ՀԿ-ները հիմնական շեշտը դրել են Հայաստանի տարբեր դպրոցներում դասարանների և լսարանների վերանորոգման համար դրամաշնորհների տրամադրմանը և աշակերտների, ուսանողների և դասախոսների համար տարաբնույթ “կրթական սեմինարների” անցկացման վրա: Բայց կա մի շատ կարեւոր նրբերանգ. Համեմատական վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ, օրինակ, դպրոցների վերանորոգման համար հատկացված գումարները փոքր ցուցանիշ են զբաղեցնում ընդհանուր “թվերի” մեջ և համեմատելի են վերը նշված ֆոնդերի գովազդային ծախսերի հետ ‘ իրենց գործունեությունը PR անելու համար: Իսկ իմնական գումարները հատկացվում էին արևմտամետ ՀԿ-ների կողմից հիմնականում այսպես կոչված “թրենինգների” համար, որտեղ ուսանողներին, աշակերտներին, մանկավարժներին և դասախոսներին ներշնչվում էին նեո-լիբերալ գաղափարներ (ԼԳԲՏ օրակարգ, Հայաստանի պատմության վերանայում, արևմտյան արժեքների քարոզչություն): Այսինքն , իրենց գործնեության հիմնական նպատակը հանդիսանում էր, ոչ թե կրթական համակարգի բարելավման գործընթացը այլ մատաղ սերնդի “դաստիրակումը” համաձայն լիբերտարիական գաղափարախոսության ամենա անընդունելի թեզերի ներքո։ Ի տարբերություն արևմտյան կազմակերպությունների, հիմնադրամներն ու կազմակերպությունները , որոնք ներկայացնում են Եվրասիական վեկտորը, հիմնական շեշտը դնում են “խելացի դպրոց”ծրագրի շրջանակներում նորագույն տեխնոլոգիաներով ուսումնական հաստատությունների գերժամանակակից ուսումնական սարքավորումներով դպրոցների հագեցման ուղղությամբ և հիմնանորոգման լայնածավալ նախագծերի վրա: Որպես օրինակ դիտարկենք ռուսական “Եվրասիա” ԱՈԿ-ի գործունեությունը, որի դրամաշնորհային ծրագրերն ու թրեյնինգները մանկավարժական կազմի և դպրոցականների/ուսանողների համար չեն կրում որևէ քաղաքական բաղադրիչ, այլ աշխատում են բացառապես դասախոսական կազմի որակավորման բարձրացման և աշակերտների/ուսանողների շրջանում գիտելիքների, ավանդական արժեքների, ազգային ինքնության պահպանման և եվրասիական աշխարհատարածքի ժողովուրդների ընդհանուր հիշողության վերականգնման ուղղությամբ: Չնայած կրկնենք, որ իհարկե, ուսումնական հաստատությունների հրատապ կարիքները չեն մնում առանց ուշադրության նույն “Եվրասիա” ԱՈԿ ի կողմից: Օրինակ, “Եվրասիական լիցեյ” ծրագրի շրջանակներում Ղրղզստանի Հանրապետությունը ստացել է 100 ժամանակակից դպրոցական ավտոբուս “Եվրասիա”ՈԱԿ-ից ։ Ավտոբուսները նախատեսված են Ղրղզստանի հեռավոր շրջաններում երեխաների անվտանգ և հարմարավետ ուղևորությունների համար դեպի դպրոց։ Ի դեպ, ծրագրի նպատակը ոչ թե մեկանգամյա օգնությունն է, այլ “Եվրասիական ճեմարան”նախագծի շրջանակներում ուսումնական կենտրոնների ձևավորումը: “Եվրասիա” ՈԱԿ-ի գործնեության շրջանակներում վերը նշված ծրագրի իրականացումը ենթադրում է լայնածավալ օգնության տրամադրում ուսումնական հաստատություններին.։ Այս նախաձեռնության համաձայն, վերանորոգվում են ուսումնական շենքերը, ներդրվում են ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ, կազմակերպվում են ուսուցիչների պրակտիկա և կրթաթոշակային ծրագրեր: Ինչպես հայտնի է, “Եվրասիա” ՈԱԿ-ը Հայաստանում ծավալել է աննախադեպ ակտիվություն ՝ ամենադրական իմաստով և վերը նշված չափանիշների և ծրագրերի շրջանակներում ՀՀ կրթության, գիտության, սպորտի և երիտասարդության նախարարությանը առաջարկել է հայկական դպրոցների վերանորոգման, գերժամանակակից սարքավորումներով հագեցման, աշակերտների և դասավանդողների համար հատուկ կրթաթոշակների ծրագիր, ինչը, անշուշտ, օբյեկտիվորեն խիստ անհրաժեշտ է հայկական դպրոցների և այլ ՀՀ գործող կրթական հաստատությունների համար:

Facebook
Twitter

Կարդացեք նաև

Տեսանյութեր

Մամուլ

Օրացույց

Նոյեմբերի 2024
Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930